Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Kastre vallas Veskimäe külas
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 11:29:42 +0200

Tere!

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ lähteülesandel koostatud projekt LC2326
Väike-Toome maaüksuse elektriliitumine, Veskimäe küla, Kastre vald, Tartu
maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.